torsdag 19 november 2009

nya formar

Jag har börjat samla på pepparkaksformar. Sist jag var på ICA blev jag varse att Milda hade en del roliga formar som man kunde få om man köpte tre av deras produkter. Jag läste lite slarvigt och fick för mig att tre produkter medförde tre formar, det visade sig nu när jag läste på deras hemsida att tre produkter bara gav en form. Så b. Nåja, kassörskan hade inget emot att jag tog tre, och Milda borde vara glada. Hade jag inte missförstått deras kampanj hade jag inte köpt några Milda produter alls.
Jag är väldigt glad för min sabel, min treceratops och min pusselbit. Över vaniljvispen som nu står i mitt kylskåp är jag mest förvirrad - vad ska jag göra med den? Den går tack och lov inte ut förrän i april nästa år så jag har ett tag på mig att bestämma mig. Någon som vill ha vaniljvisp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar