onsdag 11 mars 2009

Lärarskräck

Det är kanske något allvarligt fel på mig. En av mina professorer mailade mig nyss och ville träffa mig. Det gick riktigt bra på hans kurs så jag antar att det borde vara en bra sak. Jag kan dock inte sluta att oroa mig.

Först fick jag för mig att han trodde att jag hade fuskat. Jag fuskar inte, och jag vill inte bli anklagad för det. Trots alla rationella argument om att de väl i så fall borde uppkommit redan i samband med rättningen kan jag inte låta bli att oroa mig.

Nu har jag en ny teori. Tänk om det är så att han har kommit på att han förväxlade min uppsats med någon annans. Att det egentligen inte alls gick så bra för mig. Att han nu måste in och ändra i mina betyg.

Kan de gå in och ändra efter att det publicerats i Ladok?

Herregud. Jag inser att jag är galen men jag tror inte att jag kommer kunna sova i natt.


btw Jag gillar att kunna bli läst men inte vara det. Det passar mig perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar